Wednesday 9 November 2011

i miss u friends

salam buat semua pembaca belog ^^...
cikferre terasa nk mluahkan perasaan pulak kt dalam belog ni....
yela setelah sekian lama mmbiarkan belog ni besarang burung dh...
hmmm apa yg cikferre nk meluahkan ialah psal kawan cikferre sorang ni...
huuhhh...susah nk cerita..
apa yg penting klau kau baca belog aku yg besarang ni aku just nk bgitahu yg aku
'memang syg kau as friends'
'memang aku yg salah'
so aku harap sangat yg kau dh maafkan aku...
(ingt senang ke aq nk mngaku slah)
bodohnya aku ni bla sruh kau jangan text aku n tegor aku ==''
(bila emosi menguasai mcm ni la jadinya)
hey kawan tegor la aku...aku xberani nk tegor kau....
aku tunggu kau kawan :)
sorry sebab aku telebih sensitif skarang ni...
kadang-2 aku sedar jugak dengan perubahan aku...
n aku xsuka bila perangai aku macam ni...

*i hope that we can be friends like before* :')






2 comments:

  1. X semestinya kena cakap verbally to say sorry..Boleh gk bg kad ucapan or emel yg kiut2..

    ReplyDelete
  2. Tegur jelaa die .. and say sorry lagi sweet.. be a brave women :)
    done follow u . Folloe me back and drop ur comment there

    ReplyDelete